نباختن در دربی گارانتی مربیان است!!!!!
تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 18:23 | نویسنده : popkids

 يحيي گل‌محمدي پس از پايان تمرين امروز پرسپوليس اظهار داشت: در خصوص بازي ديروز حرف زده‌ام و اگر سوال ديگري داريد بپرسيد.

خبرنگاري پرسيد مهاجمان از فرصت‌‌ها کم استفاده مي‌کنند که گل‌محمدي گفت: بازيکنان بايد فرصت طلب باشند و در اين خصوص تمرينات اختصاصي انجام مي‌دهيم.

يکي ديگر از خبرنگاران گفت: زوج نوروزي و انصاري فرد براي بازي ديروز بهتر نبود که سرمربي پرسپوليس پاسخ داد که وارد جزئيات ارنج نشويد سوال کلي بپرسيد من تصميم مي‌گيرم که تيمم را چگونه بچينم.

وي در خصوص کريمي و مهدوي‌کيا گفت: تصور نمي‌کنم آنها مشکلي داشته باشند و از فردا يا پس فردا در تمرينات ما حاضر مي‌شوند. اما اگر آنها نباشند ضربه بزرگي مي‌خوريم و سعي مي‌کنيم با جوانها کار را ادامه دهيم.

سرمربي تيم پرسپوليس در خصوص اينکه آيا در دربي تيم را هجومي به زمين مي‌فرستيد گفت: بهترين تصميم را مي‌گيرم. ما فيلم بازي‌هاي استقلال را مي‌بينيم و همه چيز بستگي به بازي حريف و خودمان دارد. بازي با استقلال مهم است و شايد ترکيبي هجومي به زمين بفرستم.

وي در خصوص اينکه براي اولين بار در دربي مربيگري مي‌کند گفت: بيش از 10 بازي به عنوان بازيکن بازي کرده‌ام و مي‌دانم که بازيکنان چه اتحادي براي اين مسابقه دارند.

اما سعي مي‌کنيم که بهترين بازي را ارائه دهيم.

خبرنگاري پرسيد خيلي‌ها مي‌گويند استقلال از لحاظ رواني بهتر است که گل‌محمدي گفت: اين مسائل ربطي ندارد قبلا هم تجربه شده که تيمي در جدول شرايط خوبي نداشته اما دربي را برده است.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که خيلي از مربيان براي نباختن پا به دربي مي‌گذارند گفت: اين مسئله درست است اکثر مربيان مي‌خواهند که بازنده نباشند و تيمي که از موقعيت‌‌هايش استفاده کند برنده مي‌شود. نباختن در اين مسابقه براي هر مربي گارانتي است.

خبرنگاري پرسيد علي دايي بعد از بردن استقلال قراردادش با پرسپوليس تمديد شد که گل‌محمدي گفت: شما نگران نباشيد قرارداد من 2 ساله است و خيالم از اين موضوع راحت.

وي در خصوص اينکه برگ برنده شما چه کسي است گفت: فکر مي‌کنم جنگ مهاجمان باشد و همه چيز به آنها بستگي دارد.

يکي ديگر از خبرنگاران گفـت: استقلالي‌ها برگ برنده خود را قلعه نويي معرفي مي‌کنند که گل‌محمدي پاسخ داد: برگ برنده ما روحيه خوب تيم است.

وي در پايان در خصوص روند پرسپوليس و اينکه آيا عدد 6 در روز شش بهمن مي‌تواند خوش يمن باشد گفت: ما از 6 بازي چهار برد به دست آورديم و خيلي ‌ها باور نداشتند که ما چنين نتايجي بگيريم. اين پشتوانه خوبي است که بازي خوبي ارائه کنيم.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: